tisdag 10 januari 2012

Till en vän

Jag har gjort ett kort till en vän som blev så intresserad av scrapbooking.
Flera av mina vänner har blivit inspirerade av denna hobby. Dels för kreativiteten men också för att det ger lugn i själen...och det är ju verkligen så.(Även om man är sjuk) ;))
Jag har varit sjuk i 2 dagar och har hunnit med 2 kort, 1 LO och dessutom har jag fått flera stämplar målade. Passade på att köpa ett gäng nya stämplar nu när det har varit så mycket rea:-)
 Mest förstås Magnolia som jag bara älskar!
 Men jag ska nog investera i dom nya bildmålarstämplarna också, de är så söta!!!
Här kommer ett av korten jag tillverkat...Det går i lila och grått och kommer att vara med i SketchyColors  utmaning # 99.




Ha det bäst alla vänner som är här hos mig och hälsar på
Kramiz Rositha // Alias Rozzan

1 kommentar:

  1. Lekkert kort, nydelig motiv, og kjempeflott oppsett.
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvaraRadera