fredag 20 januari 2012

3 D kort

Jag älskar alla underbara papper från Maja Design tillsammans med Magnolias stämplar.
Skulle kunna göra hur många kort som helst med denna kombination :-)
Ikväll har jag gjort ett 3D kort.
 Det tar lite längre tid, och det är väl en nackdel för mig som jag tror är en "långsamscrappare"...
Det har ju iof ingen betydelse att det tar lång tid, bara man blir nöjd.
Och det har jag blivit denna fredagskväll:-)
Detta kortet ska få vara med i en utmaning hos Magnolia Stamp Lovers där det skulle vara någon Magnoliastämpel med någon form av sport.
Fiske är något som jag själv gärna roar mig med på sommaren:-) Har ännu inte dragit upp något stort, men jag ger inte upp...;-)

Jag har som sagt använt Maja Design papper och Magnolias stämpel lilla Tilda som fiskar. Henne har jag målat med distressfärger. Tilda har fått en fisk på sitt metspö....


Här ser ni att kortet har ett djup på 1 cm där jag har lagt lite snäckor och band för att få lite fiskekänsla.


Längst in på pappret har jag gjort ytterligare 3D, jag har klippt ut en  fyr och satt snett över den andra fyren.



Ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll!
Kramiz
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar