fredag 8 juni 2012

Semester

Här  kommer sista inlägget på ett tag
eftersom jag ska åka på semester en vecka:-)
Ser fram mot värme,sol o bad kan jag lova:-)

Men lite svårt har jag att slita mig från scrapprummet...
Jag har nämligen så mycket nya fina saker
såsom stämplar, dies, dekorationer  och papper som bara ligger och väntar på mig:-)

Men den som väntar på något gott....;-)



Detta kort har jag skapat efter en skiss hos Sketchy colors 
utmaning #120



Önskar er en härlig helg o vecka
Kramiz


5 kommentarer:

  1. Ett fantastiskt fint kort.
    Ha en underbar semester

    SvaraRadera
  2. Woooow, såååå flott!!! En fantastisk løsning av skissa vår med den perleringen!
    Takk for at du deltar hos SC og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvaraRadera
  3. Hej!


    Vilket underbart kort du skapat! Så fint med pärlorna runt motivet, som du har färglagt underbart fint!!

    Så härligt du har det nu då =) Varmt och underbart mot det trista regnet som faller utanför mitt fönster.
    kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Tack för era kommentarer, jag blev så glad när jag kom hem och hittar era namn hos mig!
    Ha en fin kväll,,
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Ett jättefint kort i snygga färger,
    jag gillar cirkeln.
    Ha en trevlig midsommar och semester.
    Kram

    SvaraRadera