måndag 25 juni 2012

Äntligen på gång!!

Nu har jag kommit igång med mitt scrappande igen.
Det får jag väl tacka regnet för,,,
det ända positiva med detta skitväder vi har!

 Har inte haft någon inspiration, men det verkar vara så för många..
Men som sagt, nu är jag på G:-)

Igår kväll var jag med på utmaning i en grupp på Facebook som heter
En kväll- en utmaning.
Kan rekommendera er att gå med i den
 om ni vill ha lite sällskap i scrapprummet på söndagskvällen.


Men idag ska jag blogga en LO som jag har gjort ikväll.
Jag har fått inspiration från
En liten butik i Mörrum och deras juniutmaning.



LO skulle inehålla något för sol,,,
Gul fotomatta och en gul kvist lyser upp som solen


Ett ankare,rep och stenar symboliserar
både vatten och sand för mig.
Sand finns också på fotot....
Jag har sytt med samma grova rep runt hela LO.



Återigen den gula kvisten
tillsammans med snäckor som symboliserar vatten.
Dessutom har jag genomskinliga halvpärlor
som också symboliserar vattenbubblor.
De har tyvärr inte torkat därför är de vita ännu:-(


En härlig charms med en sjörövare på
förekommer väl mest på havet,,,

LO skulle också innehålla något blått,
fjärillarna fick smyckas med några små pärlor.
Även en fågel och några kvistar i blått fick vara med.
En ny dies som jag investerat i,gillar den starkt!


Nu ska jag försöka hålla inspirationen igång
för jag har så mycket jag vill göra med mina nyinköpta fynd:-)

Ha en fin kväll
Kramiz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar