tisdag 15 november 2011

Bidrag till scrapfeber 2011

Färgstänk!

 Jättekul att prova detta sättet, har varit lite enkelspårig med att det ska vara så korrekt hela tiden. Men jag blev faktiskt nöjd över resultatet.
Jag har använt distresser och gnuggat ut runt fotot. Dessutom har jag använt mistfärger och för att det inte ska se så perfekt ut så tog jag en fjäder att dra ut och stänka med. Därefter använde jag också en liten rengöringsborste med stel borst för att förstärka på vissa ställen. På fågelburen har jag försökt att blanda och dutta med färger för att få ett rostigt utseende på den. Förstärkte sen en del sträck med glitter.
Pappret kommer från feberpaketet. Mycket mysigt papper:-), och med en LO med min vackra dotter blev det ännu mer fint;-)

 

 

Nu blir det mer scrapping,,ser fram mot en mysig stund. Önskar er detsamma:-)
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar