Jag har färglagt en stämpel från Vilda Stamps.
De har så många fina stämplar som passar till mycket!
Somrigt och marint, jaa det är härligt :)
De har så många fina stämplar som passar till mycket!
Somrigt och marint, jaa det är härligt :)
Ett riktigt somrigt kort som så småningom ska hitta en mottagare.
Ha en bra dag!
Kramiz Rozzan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar