tisdag 9 februari 2016

Vår och sommarkort

Älskar att göra kort av Maja Designs härliga papper!
Dom scrappar sig nästan självt :)
Här har jag gjort en vårigt/somrigt kort, 
och använt  mig av kollektionerna 


Gillar att blanda in lite metall på mina kort lite här och där, 
även lite bling måste få vara med .
På flaskorna har jag lagt på lite glossy för att få lite extra glas-känsla.
Syns dåligt på bilden, men ni får lita på mitt ord :)


Fjärilarna har jag stansat ut från en dies där det är tre i fp, 
vet dock inte vilket märke det är.
Kanterna är chalkade med lite distress Ink i färgen Walnut Stain.


Blommorna är bruna rosor med lite Inka Gold på kanterna, 
tycker det blir lite fint.


Insidan blir sparsamt dekorerad, men det gör inget med så vackra papper!


Maja Design har en fantastiskt härlig färgutmaning  nu i februari,
och visst är färgerna perfekta för att kunna delta med detta kort:)


Ha det bäst!
Kramiz Rozzan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar