onsdag 24 juni 2015

Bröllopsyra

Idag är det bröllopsyra i bloggen hos Swe scrapbook.
Jag har skapat ett omlott-kort för att få många ytor att skriva namn och dikt m.m på.


Ett ganska enkelt och stilrent kort i vitt,creamfärgat och ljusgult


Ledsen att det blev lite suddigt,
 men kortet har redan gått till mottagaren så jag kan inte ta om bilden.
Hoppas ni ser ändå...


Paret heter Anni och Camilla, så i fick sammanlänka deras namn.
Bokstäverna har jag färgat med Inka Gold och sen tagit glossy på.


Ha det bäst!
Kramiz Rozzan

3 kommentarer:

  1. Hej
    Jag vill tacka dig för ett jätte fint kort o jag gillade denna vikningen så jag gjorde ett kort med denna vikning till min syster nu när hon gifte sig i lördags.KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack söta ni. Vad roligt att inspirera dig med denna vikningen. Kram

    SvaraRadera