lördag 4 april 2015

Ny utmaning hos Copic Marker Sverige

Idag är det dags för en ny utmaning hos Copic Marker Sverige.
Det är Linda som vill se bidrag med Fjärilar. 
Många härliga inspirationsbidrag visar vi i bloggen CMS.
Dessutom presenterar vi vinnaren och topp tre från Lisa´s skissutmaning!

På mitt inspirations-motiv har provat att använda en vit penna på mitt motiv
 för att förstärka en del detaljer som jag har färglagt...
Det är på jordgubbarna jag har fyllt med vitt för lite "high lights"




Baksidan av min bild ser ut så här...



 Inte så snyggt kanske, men det är så här det ser ut på min baksidan när jag färglägger.Jag gillar inte några skarpa övergånger mellan nyanserna så det blir många  med lager med färg.
Mitt färdiga kort och alla de andra inspirationsbidragen
 får du gärna hoppa vidare till Copics blogg för att se.

Ha det bäst!
Kramiz Rozzan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar