söndag 29 mars 2015

LO med några av mina fina

Nu ligger jag visst efter här i bloggen! 
Mer och mer av mina inlägg lägger jag på ut på min Facebook-sida,
och den hittar du HÄR.
Du får gärna trycka på gilla om du vill ha inspiration från mig :)
Oftast gör jag kort med färglagda motiv, och då självklart med copic förstås :)

Men jag gör lite annat också, 
och nu har jag varit på ett gäng med "träffar" och faktiskt gjort en hel del LO.
Det var faktiskt just LO som jag började med när jag startade min scrapbooking-resa.
Här är en LO med en av mina fina söner och hans flickvän. 
Den här gjorde jag på Linköping-scrappen 
och lyckades faktiskt vinna första pris med den, 
tror nog att det mesta ligger i att motivet är så vackert <3 nbsp="" p="">


Ha det bäst!
Kramiz Rozzan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar