måndag 14 juli 2014

Njut av livet!

Jag har gjort ett födelsedagskort till goda vänner
där båda fyllt 50 år.
Det skulle inte vara gulligt och inte med något färglagt motiv.
Fick "klura"  lite extra då jag ofta gör kort med motiv,,
men med K-Designs snygga papper så kan man inte misslyckas!

Jag har precis slutat mitt DT-uppdrag hos K-Designs efter att jag varit med sen starten, 
men jag kommer inte sluta scrappa med dessa produkter!
Tack Kattiz
 för att jag har fått förtroende att vara en del av K-Designs!
Du har lärt mig det mesta av det jag kan inom "scrappingen"!

Hade tänkt blogga detta kort
 som mitt sista inlägg i bloggen hos K-Designs,
men ibland kommer livet emellan på olika sätt så det blev aldrig av!
Alla papper och övriga produkter är från K-Designs i alla fall!








Njut av livet en bit i taget!
Kramiz Rozzan





4 kommentarer: