torsdag 30 januari 2014

Lekt med band, Inka och andra produkter


Idag bloggar jag några kort som vanligtvis inte är min stil.
Hoppa vidare till K-Designs blogg 
så får ni se dem varförsig och vilka texter jag använt
Ett litet smakprov....



Här är ett kort av sju. Resterande kort ser ni i bloggen hos K-Design.


 Ha det bäst
Kramiz Rozzan
Psst...Glöm inte att hoppa in och "gilla" min nya FB-sida,
där skriver jag allt som händer i bloggen och lite till :)
https://www.facebook.com/rozzanscrap

6 kommentarer:

  1. Så underbart vackra och annorlunda kort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Ingela <3 Visste väl inte från början att det skulle bli kort, men jag blev också ganska nöjd när jag blev klar, trots att det kanske inte är just min stil :) Kram

      Radera
  2. Kunde varit jag som sagt detta med ett kort men jag hadde aldrig fått till det lika fint.... Love it...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns många fina textstämplar hos K-designs :) Tack vännen :)

      Radera
  3. These look fabulous...thanks for showing an interest in our DT call x Carol

    SvaraRadera