måndag 15 juli 2013

Kort till en fin vän

I dagarna två har jag suttit och färglagt.
Så nu är det dags att uppdatera bloggen också!

Stämpeln är en diggis från nätet som jag målat med copic.
Textstämpeln är från K-Design.


Jag målade håret i mest rött först, 
men jag blev inte nöjd alls så jag målade över med T- färgerna.
Och jag blev nog ganska nöjd till slut. 
Hår är det som jag tycker är lite svårt, men träning ger färdighet.
Imorgon drar vi till Varberg med husvagnen,
och då får pennorna åka med för mer träning.


Jag har använt dessa pennor:
Hud: E 000, 00,11,13
Hår: E08, T 7,5,3
Klänning: T7,5,3,1
Stol: BV20,23,25,29 och W7,5,3
Örhänge: YR21,23,24


Ha en fortsatt fin kväll
Kramiz Rozzan


14 kommentarer:

  1. Underbart färglagt och jättefint kort! (kom hem ifrån Varberg idag)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Liselott! Hoppas du hade det bra i Varberg :) Vi hoppas på kanonväder. Kram

      Radera
  2. Underbart färglagt och jättefint kort! (kom hem ifrån Varberg idag)

    SvaraRadera
  3. Rozzan, du har verkligen utvecklats i din målning!!
    Så fint det här är!! Är du glad att du gav det ett försök till?
    :-)
    Bamsekram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa dig Linda <3 Såklart jag är glad att jag provade igen, det är sååååååå roligt och jag älskar mina pennor :) Kramen

      Radera
  4. Läckert papper du använt på insidan!
    Din färgläggning blev ju supersnygg, så läckert hår och skiftningar i klänningen. Din hudton = så snygg!!!
    Ha en underbar husvagnssemester =)
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Iffa! Tack för det, hoppas på bra väder bara:) Annars är det ingen höjdare med husvagn. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker håret blev jättebra och kortet med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Cicci! Hoppas det är bra med dig, det är på tiden att vi får till lite scrap igen. Kram på dig

      Radera
  7. Oooh, vad snyggt, makalös färgläggning och underbara färger! Snygg ram till motivet och stilrent dekorerat!

    Had et gott, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag blir så glad över dina kommentarer,, ramen är ganska nyinvesterad, men den blir nog använd mycket för jag gillar den också :) kram tebax till dig Kristina

      Radera
  8. Svar
    1. Tack bästa Snojbi!! Stor sommarkram till dig från mig

      Radera
  9. Snyggt, tufft och gulligt :)
    Jättefint målat.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera