måndag 1 april 2013

Min busunge

Nu tänker jag ta tillvara på alla skolfoton som barnen tar i skolan, 
ni vet dom där tråkiga korten men som oftast ändå barnen är fina på...
Jag har köpt ett gäng med canvastavlor jag tänker använda som bas.
Sen är det lager på lager med olika sorters ban och spets, färg och metaller.
Färger jag har använt är, vit gesso, svart akrylfärg, mister i olika färger,
inka gold, distress stains metallfärg och sprayfärgen color shine

Jag började med lilleman(som hunnit bli 15 år!!)


Denna tavla fick gå i gröna,vita, guldigt och lite rostiga nyanser.




Med denna deltar jag i Scraplagrets påskcrop utmaning #8

Tack för att du tittade in hos mig

Kramiz Rozzan

6 kommentarer:

  1. å så snyggt det blev, du kan detta du.
    Tack för ditt bidrag och lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Stephi :) Jag var på kurs för några veckor sedan så nu tränar jag själv hemma:)
      Kramiz

      Radera
  2. Supersnygg och vilket smart sätt du kommit på att använda de korten på!!!!! Du kommer ju få en helt fantastisk vägg hemma när alla de fotona är klara =)
    Lycka till i utmaningen med detta supersnygga bidrag!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och bock Iffa...Kanske inte gör tavlor med alla foton ;) Men ett på varje barn kan ju vara kul iaf :)
      Kramiz

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Så Jäklans snygg

      Vad duktig du är

      Kraaaaaam

      Radera