tisdag 26 mars 2013

Mixed Media

I lördags var jag på min första mixed media kurs.
Jag har "tittat på" ett tag
 och konstaterat att det nog inte är min grej.
Jag gillar inte att "kleta och kladda" och dessutom 
skapar jag gärna liksidigt om ni förstår vad jag menar...
Men ack vad jag bedrog mig,,,
Jag tycker det är superkul!!!
Det har redan hunnit bli en till mixed media tavla.
Men idag får ni hålla tillgodo med lördagens canvas.






 Läckert va? Kan jag så kan ni:)

Ha det gott
Kramiz Rozzan

4 kommentarer:

  1. Ja detta var skitläckert!!
    Så underbart att du fastnat för detta =) Själv är jag fortfarande lite skeptisk till just detta då jag inte heller är någon som älskar "kladd" direkt =)....men...du kanske får rätt tillslut att även jag kan så småningom.
    Så läckert med korten mitt bland allt detta ruffiga och fräcka metall!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Den blev jätteläcker, jag har också gjort en till bara för att det är så himla kul!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni :) Vad gulligt av er att ni tittar in här i bloggen och framförallt att ni lämnar spår efter er:) Ha en trevlig påsk
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Så himla läcker din canvas blev!! Jag tyckte det var en så rolig kurs och jag måste sätta mig och göra nån fler så snart som möjligt! Kul att ses!

    SvaraRadera