söndag 16 december 2012

Mitt första album

Äntligen har jag lyckats knåpa ihop ett album:)
jag är så glad för det, för det är något jag länge velat göra...
Det svåraste var att försöka tänka ut hur jag skulle sätta ihop det,,
designen i övrigt hade jag nog klart för mig.
Jag var runt på många bloggar o kikade,
men jag vet inte om jag är trög, men det blev fel och fel igen!!!!

Nu har jag iallafall fått ihop det,
men tror det finns många andra bättre sätt ;)
Men som sagt,,mitt första album.
Och jag kan lova att det blir fler,för det var jättekul!
Nu ska jag bara sätta in kort och skriva mycket,
för det finns massor med plats för det.

Hela albumet är gjort i samma färskala,brunt,beige och vitt.
Det blir mååånga bilder, då jag inte gjort någon sida lika...

Framsidan och baksidan är lika,
ett fint band får hålla ihop albumet då det är stängt.

Här ser ni ryggen på albumet..

Nu är det bara papper från Maja Design i hela albumets insidor








Hoppas ni orkade titta till slutet,
och att jag har inspirerat er på något sätt.
Jag är med i
 Artistic inspirations challenge #19 och
Kort o Mania  #76 med mitt album,
och sist men inte minst så söker jag återigen
DT uppdraget hos K-Design!!

Ha en fin vecka
Kramiz Rozzan


9 kommentarer:

  1. Hej!
    Men du, detta var det snyggaste album jag någonsin sett tror jag!!!!!!
    Älskar alla sidorna men den med stjärnorna och sista sidan var underbara =)
    Det ser så gediget ut och jag blir jättenyfiken på hur du gjort det =)
    Detta måste tagit tid.....men det är så värt det för när du fyllt detta med kort på dina nära kommer det vara en skatt att ha i generationer!
    Jag önskar dig stor lycka till i utmaningarna med detta = du ligger VÄLDIGT bra till tror jag =)
    Jag önskar dig även stor lycka till med att få fortsätta hos K-designs....håller en tumme!!!
    Tack för underbar inspiration så här på kvällskvisten!
    kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Oooh, vilket vackert album och varje sida är precis som du säger helt olik den andre! Perfekta färger, inte bara för att de är toksnygga utan också för att de smälter bra ihop med de flesta färger beroende på vilka kort du kommer att klistra in! Många stjärnor har du med och det gillar jag skarpt. Läckert med sidan som har ett band och två stjärnor ovanpå bandet, den är min favorit!

    Varma lyckönskningar i DT-uttagningen!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Säger bara.... Ursnyggt album! Stilfullt! Önskar dig lycka till! Kram Katja

    SvaraRadera
  4. Men WOOHOOW Sicket fantastiskt snyggt album

    Lycka till

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Vilket fantastiskt album! Fina färger och så många fina detaljer. Det kan man inte tro att det är ditt första! Tack så mycket för din härliga hälsning hos mig. Önskar även dig en härlig jul! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket snyggt och härligt album,
    mysigt när alla sidor går i ton.
    Många fina detaljer att titta på.
    Lycka till med DT sökningen.
    Jag önskar dig och de dina en
    mysig och trevlig jul.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack ni goa tjejer! Jag önskar er alla en riktig mysig och trivsam jul!
    Kram till er alla

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra julkort Du skapat!
    Verkligen jättefina!

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  9. Det er virkelig blevet flot! Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvaraRadera