söndag 11 november 2012

Julkort till Röda korset

I bloggen hos  En liten butik
 läste jag om en aktivitet jag bara vill vara med på...
Gör ett julkort och skänk till en julmarknad som Röda korset har.
Tänk att förena nytta med nöje,
 kunna hjälpa genom att bidra med en del av våran hobby...
Hoppas VI blir många som hjälper nu i november...
Gå in HÄR så hittar du adressen
 till den du kan skicka kortet till...

Detta kortet kommer jag att skicka iväg


Hoppas fler hänger på
Och skriv gärna en kommentar här under
 så jag får titta vad ni skickar för kort:-)
Ha en underbar dag
Kramiz Rozzan

1 kommentar:

  1. Men du vilket fint kort, helt underbart med fönstret och att han sitter där = ursnyggt!!
    Blått på julkort är min absoluta favvofärg!!

    vilken fin tanke, jag skall ha detta i åtanke när jag gör mina julkort! Får kolla vad det är för slutdatum som gäller så ska kila över till den andra bloggen =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera