måndag 9 april 2012

Min fina man

Som jag skrev igår så tror jag att jag blivit en snabbscrappare...;-)

Så här kommer ännu ett bidrag till Scraplagrets CC utmaning # 5.
Det är en teknikutmaning där man ska göra en LO med
  minst 5 lager med papper och använda mist på något sätt....

Modell denna gången blev min fina man <3


Många lager blev det, både med papper och tyg.
Tycker LO ser lite rörig ut här på kortet, men den är finare i verkligheten..


En liten påskcharms i form av en tupp fick vara med också.
 Köpte några stycken och har bara gjort ett påskkort som jag bloggar senare under dagen.


Hjärtanen är mistade med rosa mist för att macha fjädrarna på bilden.


Ha en bra dag
Kramiz


2 kommentarer:

  1. WOW! Vilket kreativt stycke konst! Gillar all färg du använt :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar EmmLa:-) Blir så glad när någon varit inne och kommenterat:-)
    Ha det bäst

    SvaraRadera