söndag 4 mars 2012

Min första scrappträff

Jag har varit på min livs första scrappträff:-)
Helt underbart ROLIGT och vill bara mer!!!

Svensk scrapbooking bjöd oss scrappare på 15 utställande butiker, många härliga utmaningar, fina priser, kostnadsfria guider, god mat o fika, bra underhållning och massor med underbara scrappare under samma tak i perfekta lokaler!!

Jag vill bara ha mer av denna inspirerande hobby som förgyller mitt liv såååå mycket:-)

Bloggar mina få alster från denna helg en annan dag för nu ramlar John Blund över mig;-) Ska jobba på att bli en lite snabbare scrappare!!) Eller kanske shoppa mindre skulle hjälpa;-))

Vill iallafall säga TACK till er som stöttat och inspirerat mig i helgen, NI är underbara!!

Hoppas vi syns snart igen

Kramiz

2 kommentarer:

  1. Vad kul att din scrapträff var lyckad! =)
    Kika i Mollybloggen idag sedan tycker jag. ;)

    SvaraRadera
  2. ohhhh Tack snälla!!:-) Jag blir så glad för alla "spår" som lämnas i min blogg...Och ännu gladare nu:-))))))))))))tack tack Lilo!

    SvaraRadera