tisdag 20 december 2011

Snart julafton....

Tiden rusar iväg och det närmar sig jul, bara några få dagar kvar:-) Hoppas ni alla tar det så lugnt ni bara kan och njuter av stunden också.
Jag har inte varit så aktiv här på bloggen men har faktiskt pysslat en hel del. Detta med data är inte min "grej" vilket innebär att det tar sååå lååång tid för mig varje gång jag ska skriva eller lägga in någon bild, och jag pysslar hellre den stunden.
Men jag har hunnit med både flyttkort till en vän, flera LO och en hel del julkort:-) Här kommer en LO som jag gjorde tillsammans med min dotter på hennes vän som tog silver i karate utomlands:-) Riktigt duktig tjej!

Vi hade en mycket mysig stund min dotter och jag, när vi designade denna tillsammans. Hoppas det blir fler gånger;-)
Önskar nu alla en riktig God Jul!
Kramiz

1 kommentar:

  1. Jättefin LO.
    Tack för att du lämnade avtryck hos mej så jag kunde hitta till dej och dina fina alster
    Kramis

    SvaraRadera